Neuvola 100 - ja Vuoden 2022 Tyynen juhlatilaisuus keräsi suuren määrän osallistujia syksyiseen Turkuun.

22.9.2022

Neuvola 100- ja vuoden 2022 Tyynen juhlatilaisuus vietettiin  21.9.2022 Turussa Hotelli Radisson Blu Marina Palacessa. Alkuun nautittiin herkullinen päivällinen omien kollegoiden kanssa keskustellen, puheensorinaa ja keskusteltavaa riitti.

Varsinais-Suomen paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Lilli Priha-Iltanen avasi tilaisuuden. Paikalla oli huikeat 86 osallistujaa!

Illan luennoitsijana toimi ilmeikäs ja inspiroiva Mushka Koivuniemi: lähineuvolan perustanut terveydenhoitaja, sairaanhoitaja, imetyskouluttaja ja -ohjaaja sekä vauvahieroja. Luennon aiheena erittäin tärkeitä asioita mm. imetyksestä, imetysohjauksesta, kireistä suun jänteistä, niiden havaitsemisesta ja hoidosta. Lisätietoa aiheesta voit käydä lukemassa Lähineuvolan nettisivuilta.

Tilaisuudessa palkittiin myös yhdistyksen ja liiton asioissa pitkään mukana olleita jäseniä:  Standaarin saivat Tiia Litsilä (Salo),  Lilli Priha-Iltanen (Turku), sekä Kristiina Laukkanen (Salo). Vuoden Tyynen -arvonimen sai  Hanna Fustafsson, hänestä erillinen uutinen.
Onnea palkituille!

Ilta oli upea ja ihmiset olivat liikkeellä hyvällä energialla!

Kuvagalleriasta löydät kuvia ja tietoa tapahtumasta.