Vuoden Terveydenhoitajaksi 2024 valittiin Naantalilainen Hanna Gustafsson! Varsinais-Suomen Terveydenhoitajayhdistys onnittelee lämpimästi!

1.3.2024

Vuoden Terveydenhoitajaksi 2024 valittu Hanna Gustafsson on yhteiskunnallisesti aktiivinen neuvolaterveyden­hoitaja ja tiimivastaava.

Hanna Gustafsson on valittu Vuoden Terveydenhoitajaksi 2024 tunnustuksena merkittävästä panoksesta terveydenhoitajatyöhön.

Hanna Gustafsson on ollut paikallisesti mukana kehittämässä terveydenhoitajatyötä ja vienyt eteenpäin monia hankkeita. Gustafsson on myös yhteiskunnallisesti aktiivinen ja ollut mukana jo pitkään kunnallispolitiikassa. Suomen ensimmäisissä hyvinvointialuevaaleissa vuonna 2022 hän tuli valituksi Varsinais-Suomen hyvinvointialueen valtuutetuksi.

Työyhteisössään Hanna Gustafsson on kunnioitettu ja arvostettu terveydenhoitajatyön ammattilainen, joka tekee työnsä suurella sydämellä ja vankkumattomalla ammattitaidolla. Hänet tunnetaan positiivisena yhteishengen ylläpitäjänä ja luovana ideoijana. Gustafssonin palava intohimo asiakkaiden laadukkaaseen palvelemiseen välittyy asiakkaille, jotka kuvailevat häntä helposti lähestyttäväksi, luotettavaksi ja upeaksi terveydenhoitajaksi.

Paljon Onnea Hannalle!! 🌹

Naantalilainen Hanna Gustafsson on Vuoden terveydenhoitaja - Palkitseminen - Turun Sanomat⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠