Vuosikokous 03/2023

13.3.2023

Ihanaa yhdessätekemistä! 🎉

Varsinais-Suomen terveydenhoitajayhdistyksen vuosikokous 2023 pidettiin tänään Turussa Cafe Bistro Rebellessä, herkutellen ja nautiskellen ruuasta ja seurasta. Muutamasta sairastuneesta huolimatta paikalla oli 20 terveydenhoitajaa ympäri Varsinais-Suomen 🧡 Sponsorina toimi PediHealth, jolta kuultiin ja tutustuttiin sekä raskaudenaikaiseen, että kaikkiin elämänvaiheisiin kuuluvaan lantoinpohjalihasten treeniin ja välineistöön. Terveydenhoitajaliiton järjestöpäällikkö Annaleena Hakala kertoi liiton kuulumisista ja uusimmista uutisista. Vuosikokouksessa tehtiin hyviä päätöksiä Varsinais-Suomen terveydenhoitajayhdistyksen toimintaan liittyen. Uusi hallitus järjestäytyy kokouksessa jo kuun lopulla. Kokouksen jälkeen osa porukasta lähti vielä Turun Taidemuseoon kulttuurikierrokselle. Ihanaa yhdessätekemistä! 🎉 #onneksionterveydenhoitajaliitto #varsinaissuomenterkkarit #kollegatkunniaan #terveydenhoitaja #hälsovårdare